среда, 16 декабря 2015 г.

Модуль 8.Рефлексія

     В ході заняття було проведено обговорення прикладу учнівської роботи з залученням учнів та проведенням педраді.Розглянуто проектування власної системи оцінювання скориставшись стратегією 3-2-1 поставлено три запитання зроблено два коментарі,і запропоновано одну нову ідею.
     Вивчення стратегій оцінювання складається з таких кроків:
Крок1. Аналіз власної системи оцінювання
Крок 2.Педрада.Залучення учнів до процесу оцінювання
Крок 3.Перегляд прикладів планів та описів оцінювання
Крок 4.Класифікація інструментів оцінювання
    Створення інструмену оцінювання учнівської роботи:
Крок 1.Перегляд та внесення змін до плану оцінювання
Крок 2.Планування інструменту оцінювання прикладу учнівської роботи
Крок 3.Створення інструменту оцінювання прикладу учнівської роботи

Комментариев нет:

Отправить комментарий